top of page
-
Wat zijn jullie openingstijden?De webwinkel van JPR-Webshop is 24/7 geopend. Via WhatsApp en telefonisch is JPR-Webshop 7 dagen per week bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur. Via mail (info@jpr-webshop.nl) is JPR-Webshop 24/7 bereikbaar.
-
Welk model telefoon of tablet heb ik?Welk model telefoon of tablet u heeft kunt u bij sommige telefoons en tablets zien als u de telefoon of de tablet (opnieuw) opstart. En anders kunt u het type altijd terugvinden in de instellingen. Weet u niet hoe dat moet, of bent u bang om de telefoon of de tablet te ontregelen en is er niemand in de buurt om u te helpen? Bel ons tijdens de openingstijden van de klantenservice (ma t/m za van 9 uur tot 21 uur, en zo van 9 uur tot 19 uur), dan helpen wij u graag! U kunt natuurlijk ook op uw gemak en in alle rust het contactformulier invullen, dat is altijd 24 uur per dag beschikbaar.
-
Hoe lang krijg ik garantie op mijn aankoop?Op ieder bij ons gekocht product krijgt u de door de fabrikant bepaalde garantie.
-
Welke lader is geschikt voor mijn telefoon of tablet?Om te weten welke lader voor uw telefoon of tablet geschikt is zult u eerst moeten weten welke type aansluiting het apparaat heeft. U kunt in het onderstaande overzicht de verschillende soorten aansluitingen vinden. LET OP: het gaat dus om de aansluiting van de TELEFOON, NIET om de aansluiting van de lader!
-
Mijn bestelling is (nog) niet geleverd, wat nu?Wij vinden het natuurlijk ook heel vervelend dat uw bestelling (nog) niet is geleverd en zullen er alles aan doen om dat op te lossen. Stuur dan aub een mail naar info@jpr-webshop.nl of vul het klantcontactformulier in, dan gaan wij direct onderzoeken waardoor de vertraging is ontstaan.
-
Het product dat ik heb gekregen ziet er anders uit dan op de foto in jullie webshopHet kan voorkomen dat het product dat u geleverd krijgt een iets andere kleur en/of vorm heeft dan dat op de foto in de webshop te zien is. Als u specifiek een bepaalde productkleur heeft gekozen en dat product zou door omstandigheden niet op voorraad zijn, dan overleggen wij uiteraard eerst met u of dat akkoord is. Voorbeeld: u besteld een zwarte laadkabel en er is van dat type alleen nog maar een wit exemplaar op voorraad dan bieden wij u de keuze om te wachten tot de door u, in eerste instantie, gekozen kleur weer op voorraad is. Of u gaat akkoord met het leveren van een andere kleur omdat u niet wilt wachten, dat kan natuurlijk ook.
-
Mijn bij jullie gekochte product is defect (garantie), wat nu?Wij vinden het natuurlijk ook heel vervelend dat het bij ons gekochte product defect is en zullen, voor zover mogelijk natuurlijk, er alles aan doen om dat op te lossen. Stuur ons dan aub een mail (info@jpr-webshop.nl) of vul het klantcontactformulier in, dan nemen wij zsm contact met u op.
-
Bieden jullie garantie?Jazeker, op alle producten geven wij de door de fabrikant aangeboden garantie.
-
Is een retourzending gratis?Om de prijzen van de producten in onze webshop zo laag mogelijk te kunnen houden vergoeden wij de retourzending van een product niet, de retourzending van uw product naar JPR-Webshop zijn dus voor uw eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd, laat staan door ons als retour ontvangen geregistreerd. U bent ook zelf verantwoordelijk voor het deugdelijk verpakken van het product en ook aansprakelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport naar JPR-Webshop.
bottom of page